Etiquetes

a baixa temperatura acompanyament al buit Alt Camp Alt Empordà amanides amb cervesa amb licor amb vi aperitius arquitectura arrossos art efímer artesans aviram bacallà Bages Baix Camp Baix Ebre barbacoa Barcelona batuts begudes berenars Berguedà blogs amics bolets bombons bunyols calçots Caldos Aneto carabassa caramels carn celíacs cerveses Chartreuse chutneys cítrics còctels colors Conca de Barberà conserves cremes creps croquetes cuina catalana cuina d'aprofitament cuina de proximitat cuina del món cuina per a mandrosos cuinant amb... cuiners i cuineres de fiambrera del nostre hort dolços el galliner el gran recapte embotits enoturisme entrants entrepans escabetxos escumes esmorzars estilisme farina de garrofa fish'n'chips flams flors formatgeries forn forn de vapor fruita fruits secs fumats galetes Garraf gelats Gironès gossos hortalisses horts urbans il·lustradores infusions km0 l'Urgell la Segarra Lékué llegums llibres llocs amb encant magdalenes maionesa Maresme mel melmelades microones Montseny Montsià natura olis recomanats olla de pressió panades pans pasta pastissos peix pel·lícules Penedès pícnic pizzes postres Priorat quiches racó vegà receitas brasileiras receptes exprés receptes musicals restaurants revista Cuina Ribera d'Ebre Rocook salses sandvitxos sense gluten sèries tv slowfood sopes sorbets suflés suquets tallers de cuina Tarragona Tarragonès tempura Terra Alta Thermomix tòfones torrades tradicions truites vegetariana viatges vins recomanats Violeta wok xocolata Xocolates Creo
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris caramels. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris caramels. Mostrar tots els missatges

dilluns, 16 de desembre del 2013

Caramels de mandarina {fruita & xocolata}


Fa uns diumenges vaig llegir a la revista d'El País Semanal, a la secció 360 Grados, uns quants consells gastronòmics, per a un sopar gurmet a preu low cost, de part dels germans Roca, els del millor restaurant del món: El Celler de Can Roca. Tots eren prou originals i em va cridar l'atenció un de com fer uns caramels de mandarina. Nosaltres els hem fet i han resultat senzills i bons. Els hem acompanyat de xocolata desfeta Creo. Una combinació fantàstica: cítrics i xocolata. Una altra manera de donar fruita fresca als nens.

divendres, 18 d’octubre del 2013

Pe de moleque com avelãs {mais uma receita}


Encara tinc pendent de publicar el repte de Memòries d'una cuinera del mes passat, però aquest no vull esperar i poso la recepta: ens demanen de fer garapinyades. Com que he pensat que n'hi hauran de moltes classes jo he cuinat unes avellanes en forma de pe de moleque, un dolç brasiler molt popular que la meva mare feia molt bé. He cercat en els seus apunts i no l'he trobat, perquè crec recordar que ella hi afegia una culleradeta de bicarbonat i jo no ho he fet, no estava massa segura.

dilluns, 25 de juny del 2012

Núvol de mató, estrelles de mel {i pluja de maracujà}


Aquesta vegada he de dir que participar al Memòries d'una cuinera d'aquest mes m'ha reconciliat amb el el meu sifó de mousses. Feia un any que l'havia comprat i no acabava de sortir-me'n quan l'usava.
Després de diversos intents ja me'n surto i us presento el núvol de mató que ha quedat deliciós.